dijous, 31 de juliol del 2008


Ja n’estic fart! Sols faig que escoltar comentaris sobre lo inadequat d’ampliar la zona limitada als 80Km de velocitat màxima. Doncs jo hi estic totalment d’acord, i ja triga massa!.
Mireu, estudis apart, jo des de que aquesta mesura és vigent circulo més tranquil. Si, encara ni ha que fan demostracions de les seves mal concebudes habilitats al guiant (bé, seria llarg d’explicar però de menut vaig decidir que el mot volant era erroni i que en realitat calia anomenar-lo guiant), però una gran majoria de conductors s’ho pren amb més calma. I això és bo per a tots.
Més d’un m’ha dit que és l’edat, però ja no “em posa” anar a tota galeta driblant els altres cotxes com si fes una cursa d’eslàlom. Ara prefereixo conduir sense alterar el meu sistema nerviós simpàtic, ni fer treballar innecessàriament els recursos insultius i reneguistics dels meus companys de carretera, a més de sobtats innecessaris augments de feina de les seves glàndules suprarrenals.
Escolteu! (perdoni President que li prengui per un moment aquest inici de frase). Que es tracta d’arribar gaudint del viatge, per curt, monòton, rutinari que sigui. Podeu escoltar la ràdio!, és la millor companya del conductor, això si, trieu bé l'emisora, i a partir de setembre ja sabeu, tindrem de buscar una alternativa als Matins de Catalunya Ràdio.
Ens veiem a la carretera!

1 comentari:

Arda ha dit...

Suscric tot el que dius.
A mesura que ens fem més grans, ens fem o més savis o més estúpids.
Celebro que cada any siguis més i més savi!.
No canviïs...