divendres, 20 de febrer del 2009



Avui el meu fill Pau, amb els seus 11 anys recent complerts, m'ha explicat que l'univers és enorme.
En un reportatge que ha vist per televisió explicaven que hi ha un estel, que te un nom semblant a "nosequè majoris" tal com diu ell, i que deu ser un dels més grans coneguts. M'ha promès que així que tingui les dades precises m'ho farà saber.
En Pau diu que això et fa "flipar" i que et quedes "tontu" una estona, per seguidament fer constar la seva preocupació per la gran quantitat de residus que els humans llencem a l'espai. Que sembla ser que no en tenim suficient en tenir el nostre planeta fet un desastre!.
En Pau es fa gran i m'encisa escoltar les seves reflexions, barreja de mesurada preocupació i fresc humor.
Necessitem que els Paus del món aprenguin de tots els errors que els humans hem comès, cometem i seguirem cometent, perquè aquests Paus comencin a posar remei a tanta irresponsabilitat. Almenys ho intentin.
També m'ha explicat, que des de l'espai es poden veure les llums de les grans ciutats. Diu que li agradaria fer-ne una foto, que la posaria a l'ordinador i l'ensenyaria a tot hom!... i ha afegit una dedicatòria especial, pel Quim i la Laura.
Ell sabrà perquè ho ha dit, a mi se m'han negat els ulls.
Gràcies Pau.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Enyorava un post teu germanet, i quin millor que un dedicat al teu fill Pau!.
Jo vull afegir que serà sens dubte un magnìfic fotógraf. Ja ho es ara als seus recent complerts 11 anys.
Es intuitiu, molt observador i molt artista i sommiador.....es el Pau!.
El nen que imagina históries amb els vidres de colors de les platges.
T,estimo Pau.